TÜV® brand
Zaštićen u cijelom svijetu: TÜV brand
Jeste li ste znali?
TÜV je jedan od najpoznatijih njemačkih brandova, prema rezultatima provedenih anketa. Tri slova su postala sinonim za sigurnost, pouzdanost i nepristranost. TÜV organizacije osiguravaju da se ti principi primjenjuju ne samo u Njemačkoj, nego u cijelom svijetu. Brandovi (marke) olakšavaju život jer osiguravaju prepoznatljivost, ili, pojednostavljeno rečeno, znamo odmah kakva je tvrtka i koje usluge i ciljeve predmetna tvrtka posjeduje. Međutim, to je primjenjivo i isključivo ograničeno samo na one tvrtke koje su registrirane za uporabu branda. Brandovi moraju biti zaštićeni u interesu i kupaca i tvrtke. Poput drugih TÜV organizacija i njihovog zajedničkog udruženja VdTÜV, tvrtka TÜV SÜD kao međunarodna kompanija daje sve od sebe da održi i jača zaštitu TÜV branda.
Sveobuhvatna zaštita branda u svijetu
TÜV brand je zaštitni znak njemačkih TÜV organizacija i može se koristiti samo od strane samih organizacija i njenih TÜV podružnica, tj. ne može se koristiti u prenesenom smislu u političkim ili drugim raspravama, kao što su npr. ''TÜV edukacije'' ili ''TÜV donacije'' za označavanje opće kvalitete testiranja u obrazovanju, dobrotvornim organizacijama i sl.. TÜV brand je registriran kod Njemačkog ureda za patente i zaštitne znakove (DPMA) i kod Ureda za harmonizaciju na unutarnjem tržištu (OHIM), te u brojnim stranim uredima za zaštitu zaštitnih znakova, i tako uživa pravnu zaštitu u gotovo svakoj državi u svijetu.
TÜV SÜD je definirao ovaj brand još striktnije i dodao dodatne karakteristike za svoju vlastitu organizaciju. "Izaberite sigurnost. Dodajte vrijednost.". Za TÜV SÜD klijente, brand i plavi oktogon predstavljaju povećanu sigurnost i ekonomsku dodatnu vrijednost u cijelom svijetu.